Black November
Black November

Har du købt et møbel hos os som ikke lever op til dine forventninger, eller ønsker du at anmelde en transportskade ?

Alle reklamationssager bliver betragtet med høj prioritet og vi behandler dem i førstkommende rækkefølge. Det hænder dog at vi i nogle tilfælde skal kontakte vores producent, hvilket i sagens natur forlænger vores svartid til dig. For dette beder vi dig om forståelse.

OBS! For at undgå misforståelser, opdager du fejl på produktet, meldes dette til kundeservice ([email protected]) inden montering. Ved færdigmonterede møbler kan man ikke bevise om skaden var til stede før montering eller opstod under montering.

Vær opmærksom på, at eventuelle skader, der opstår under monteringen, ikke dækkes af almindelige reklamationsbestemmelser eller vores returret. 

Vi anbefaler, at du følger monteringsvejledningen omhyggeligt for at undgå problemer under monteringen. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få yderligere assistance. Vi beklager eventuelle ulejligheder dette måtte medføre.

Mange møbler har monteret et transportstof i bunden af eksempelvis sofaer, polstrede stole og bænke, senge, mm. Et eventuelt brud på dette anses ikke som en reklamation og er derfor ikke omfattet af reklamationsretten. Mange møbler sælges helt uden dette meget tynde stof i bunden.


Hvad gør vi for dig ?

     
  • Vi analyserer din reklamationssag samt vedlagte billeder minutiøst.
  • Vi fortæller om du kan afhjælpe problemet selv, samt hvad du kan gøre
  • Vi underretter dig såfremt der mangler vigtig info ved din reklamation
  • I tilfælde at tvivlsspørgsmål, vil vi kontakte vores producent
  • Vi gør alt hvad vi kan for at afhjælpe din reklamation ad-hoc. Hvis dette ikke er muligt (f.eks. hvis vi ikke har en bestemt reservedel på lager), vil vi sørge for at behandle din reklamationssag i prioriteret rækkefølge.


Hvordan kan du hjælpe os?


Hvis du vil hjælpe os til at behandle din sag, se venligst nedenstående liste over ting som kan hjælpe os til hurtigere behandling af din sag:

     
  • Ordrenummer, eller e-mail adresse som ordren er bestilt under
  • Præcis beskrivelse af problemet
  • Billeder af pakkelabels, pakker som din ordre blev leveret i
  • I tilfælde af beskadigelse: Billeder bør vise de beskadigede elementer tæt på, samt i tilfælde af større møbler /sofaer - husk også et billede af hele møblet.
  • Billede af samlevejledningen, med kryds / indkresning af de berørte elementer.


En veldokumenteret reklamation vil hjælpe os til at svare dig meget hurtigere.

Skriv en e-mail til [email protected]

Vi takker mange gange for din hjælp